13 Ekim 2011 Perşembe

FARKINDALIK VE YETERLİLİK

Gecenin bir vakti 20 de  nöbeti devraldım ama yorgunluk kızgınlıktan eser yok kendime şaşırıyorum oysa salı günüm bemberbat geçmişti mesleki yeterliliği zayıf olan, işgüzar ,bol laf az icrat yapan adeta ' pasif agresif 'kişilik sergileyen bir grupla çalışıp adeta burnumdan soluyordum  ...

Ve tekrar şu gerçeği bir daha kabulleniyorum ; saatin, mekanın, beden yorgunluğun  iş hayatındaki önemi nerdeyse benim için artık sıfırlanmış durumda ;çalışılan ekip arkadaşlarının kendileriyle barışık olması ruh sağlığının iyi olması ve mesleki yeterlilik olmazsa olmazlarımdır yer zaman vs hikayedir artık benim için.

İyiki ama iyiki varsınız ,zarif ve çalışkan Duygu ;özverili ve heyecanlı Elmas ; güvenilir ve dikkatli Gökhan!Sahi bu ne büyük bir zenginliktir işini sevdiği için yapan ,sadece zaman (8 saat) geçsin demeyip memur  zihniyetiyle hareket etmeyen ,hekimin ,müdürün veya başka bir üst kıdemdeki birinin uyarısıyla değilde kendi otokontrolünü sağlamak sahi ne büyük  zenginlik ...