14 Ağustos 2011 Pazar

RAMAZANIN HUZURU

Ilık bir ağustos pazar sabahı ve canımın içi ramazan ayı pencerelerim açık masamda hematoloji özetleri ve endokrin notları elbette kahvem eksik, çapraz komşumun küçük oğlu Ömer (mimiklerini okur gibiyim) alçak bir sesle kelebek gördüm diye kardeşine sesleniyor  sonra sesi dalga dalga yükselerek kelebek gördüm vallaha diye etrafı kapladı,  ömer hem sevinçli hem şaşkın ve herzamanki gibi bilgece konuşmasını sürdürerek uzaklaştı tipik bir şehir çocuğu , onu ve şehirde yaşayan çocukları ve kendi çocukluğumu sorgulayacak olursam bu notlar bitmez şurda kaç gün kaldıki sınava...

Bu yılki ağustos  nede ramazan diğerlerine benzemiyor oysa ilk iki gün ya bu ramazanı eda edemezsem kaygısıyla ne  çok üzülmüştüm hatta rapor alıp evde kalsam mı diye düşünmüşken  işyerindede bir fevkaladelik yaşandı hiçbir ramazan da olmayan bir sukunet yaşandığını işarkadaşlarım söylüyor ve şükür ki harika ağustos pazarında sağlıcakla orucumu eda ediyorum elbettte bir çok olumsuzluk var bir çok sevdiğimden uzaktayım  ,mekan olarak yakın olduklarımla ise zaman sıkıntım nedeniyle çok az görüşüyorum,akşama 8 de nöbetim var ama hiçbir şey ramazandaki  huzuru,doygunluğu gölgelemiyor.

Yüce Allah ım binlerce kere teşekkürler ve seni çok seviyorum ,
Yerküredeki tüm  müslümanlar inananlar ve insanlık için de ...